2013. június 5., szerda

6. fejezet - Burn the evidence

Sziasztok!

Íme a híres hatodik fejezet, amin a begépelés folyamán másodszorra is bőgtem egy jót. Nagyon rövid lett, de nem bírtam tovább, ne haragudjatok!

Jó olvasást!

 



Ben már éppen szólásra nyitotta volna a száját, de Jon leállította.
- Ez nem az a pillanat. Hiszen látod, hogy nincs magánál. Vigyük haza.
Ben bólintott, majd az ölébe vette Celeste-et. A kislány szorosan hozzábújt, és halkan, csukladozva sírni kezdett.
- Jól van, nyugi, nincs semmi baj. Most szépen hazamegyünk, oké?
Celeste nem reagált semmit, de ahogy visszasétáltak, szép lassan megnyugodott. Mire felértek a hotelszobába, már félálomban volt. Ben megpróbálta óvatosan letenni, hogy ne riadjon fel, de nem sikerült neki: a kislány nagyra nyitotta a szemét.
Ben azt hitte, abban a pillanatban meg fog halni. Utoljára akkor érzett ekkora rémületet és fájdalmat, amikor négy évvel ezelőtt egy esős hangpróbán megrázta az áram. Csak szorította a mikrofont, mert a sokk miatt képtelen volt elengedni, és minden másodpercben biztos volt benne, hogy az lesz az utolsó. Most is ezt érezte, miközben a borzalmas látványt nézte, amiről képtelen volt elfordítani a fejét.
Celeste kifejezéstelenül bámult vissza rá, a pupillája pedig olyan tág volt, hogy a szeme zöldje szinte nem is látszott.
- Na, hogy van? – dugta be Ian a fejét.
- A mentőket… A kurva életbe, hívd gyorsan a mentőket!

***

Vannak éjszakák, melyek mintha sosem érnének véget. Hajnali háromkor Ben a kórház várótermében ült, és görcsösen próbálta elkerülni a teljes tébolyt, ám egyre inkább úgy érezte, alulmarad a küzdelemben.
Ki volt az az állat, aki drogot adott egy ilyen kicsi lánynak? Nagyon szerette volna megismerni azt az embert, hogy megkereshesse, és a saját ágyában gyilkolja meg. Még soha nem érzett ekkora gyűlöletet, és ez idáig biztos volt benne, hogy képtelen lenne embert ölni, ez azonban mindent megváltoztatott. Azt a gazembert, aki miatt a lánya az intenzív osztályon kötött ki, el tudta, és el is akarta pusztítani.
- Uram?
- Jól van?!
- Stabilizáltuk az állapotát. Azért holnap reggelig még bent tartanánk. Ez az adag még egy elefántot is kiütött volna, nemhogy egy ilyen kicsi lányt – A nővér megrovóan nézett Ben-re – Jobban kellett volna vigyáznia rá. Most menjen haza, és próbáljon meg aludni. Holnap reggel jöhet a kislányért.

Ben az ezt követő órákra csak homályosan emlékezett. Egy szemhunyásnyit se aludt, de nem is lett volna képes rá. Reggel már hétkor ott toporgott a váróteremben. Celeste ébren volt, de egy nővér hozta az ölében.
- Fektesse le aludni, amint hazaértek. És igyon sok folyadékot.
Ezzel átadta a legyengült kislányt Ben-nek, és elvonult.

***
Egy órával később Celeste már békés, nyugodt álomba merülve hevert az ágyon, de Ben képtelen volt megnyugodni. Nyomokat keresett. Óvatosan, hogy fel ne csörömpölje Celeste-et, elkezdte kipakolni a kislány bőröndjét, amit ő vett neki pár hete, hogy legyen hol tárolnia új ruháit. A kupac legalján rátalált Celeste ócska rongyaira, amiket akkor viselt, mikor a férfi rátalált. Mi a fene? Úgy emlékezett, már rég a kukában végezte az a ruha…
Hirtelen szörnyű előérzet kerítette hatalmába.
Belenyúlt a foszladozó zsebecskébe.
És abban a pillanatban legszörnyűbb rémálmai valóra váltak. Az L, S és D betűk úgy táncoltak a szeme előtt, mintha maga is használta volna a szert.
- Ben? Mit csinálsz?
A férfi képtelen volt végiggondolni, hogy mit tesz, vagy mond.
- Mi a franc ez? – üvöltötte magából kikelve.
Celeste rémülten felugrott, és csak nézett Benre, és a kezében szorongatott zacskóra. Tekintete egy csapdába esett vadállat űzöttségét idézte.
- Azt kérdeztem, mi a franc ez, és honnan szerezted?
A kislány hirtelen magához tért.
- Add vissza! – kiáltotta felháborodottan.
- Persze, még mit nem! Celeste! Honnan. Van.
A lány nem felelt.
- Na jó, tudod mit? Elviszem a rendőröknek, majd ők megmondják.
Azzal Ben kilépett az ajtón.
- Neeem! Add vissza! – sikoltotta hisztérikusan a lány.
Ben azonban nem állt meg, ezért a kis fúria utána vetette magát. Felugrott, hogy elérje a csomagot, ám Ben a feje fölé emelte azt. Celeste végigkarmolta az arcát, aztán rugdosni kezdte.
- Elég már, hé! Na! Hagyd már abba!
Ben nem akarta ezt tenni, de nem volt más választása: kétvállra fektette a megtébolyodott kislányt, és lefogta kapálódzó végtagjait.
- Nyugodj már meg, az isten szerelmére!
- Add vissza – nyafogta halkan Celeste, de ereje már kezdett megtörni.
Ben megpróbálta megnyugtatni, mert érezte, tudta, hogy erőszakkal semmire nem megy.
- Sajnálom, hogy kiabáltam. Nem akarlak bántani, higgy nekem! Csak én is nagyon megijedtem. Ez egy nagyon veszélyes dolog, Cel. Meg is halhatsz tőle.
A lányka döbbenten meredt rá.
- De hát apa azt mondta, ettől jobb lesz nekem.
Csak ezt ne! Az nem lehet… Nem, nem, NEM!
- Ez nem lehet igaz, Celeste! Az apádtól kaptad ezt a szemetet?
- Igen. Akkor adta, mikor elvitt az árvaházba. Azt mondta, hogy lehet, hogy néha rossz lesz ott nekem, és ez majd segít, hogy jobb legyen – Váratlanul elmosolyodott – De azt még ő sem tudta, hogy ez egy igazi varázsszer. Ha megeszem, idehívja anya szellemét.
Ben legszívesebben üvöltött volna, de muszáj volt hideg fejjel gondolkodnia.
- Tegnap is ez történt? – kérdezte.
- Igen. Jött anya szelleme, én meg utána mentem. De aztán eltűnt, és ott voltam egyedül, és el voltam tévedve. Nagyon féltem!
Ben Celeste szemébe nézett. Már gyülekeztek a könnyei, de még nem engedte szabadjára őket.
- Meg kell szabadulnod ettől.
- De anya…
- Azt kérdezted tegnap, azt akarjuk-e, hogy meghalj. És mi nem akarjuk! Szeretünk téged. Ezért…
- De úgyis meg fogok, mert elmondtam…
- Figyelj rám, kicsi lány! Tudom, hogy nehéz elhinni, de anya valójában soha nem jött el hozzád. Ezt csak képzelted a miatt a varázsszer miatt, ami valójában méreg. Attól meghalhatsz. Attól, hogy elmondtad nekem az igazat, attól nem. Hiszel nekem?
- Nagyon félek! És hiányozni fog anya!
- Tudom, kicsim. Az a baj, hogy fogalmam sincs, hogy segíthetnék rajtad.
És akkor kitört belőle az összes elfojtott zokogás. Szorosan magához ölelte Celeste-et, és ringatni kezdte, miközben csak úgy ömlöttek a könnyei.
Így talált rájuk Jon fél órával később, kisírt szemmel, szótlanul, az asztalon a maradék tablettákkal…
 

5 megjegyzés:

  1. Azta mindenit.
    Alig tudtam elhinni kitől kapta Celeste a drogot. A saját apja? A rohadék szemétláda. Mit gondolt mikor egy 5 éves gyereknek adta? Legszívesebben felrúgnám.
    Annyira sajnáltam Bent, Istenem annyira magatehetetlen ilyenkor az ember, én sem tudnék mit kezdeni ezzel a helyzettel.
    Remélem minden jóra fordul, bár az a gyanúm a kislány nehezen fo leszokni, mégis csak 5 éves, kitudja mennyire fogja fel ennek a veszélyét.
    A részt tökéletesen írtad meg, mint mindig. Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, jobban mondva örülök, hogy megírhattam a kritikádat. :)
    Nagyon várom a kövi részt :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is legszívesebben kinyírnám. És még mik fognak kiderülni róla, hajjaj...
      Egyébként meg nagyon örülök hogy tetszik ^^

      Törlés
  2. Húha elég tömör lett és nyers; de végül is a helyzet meg a karakterek megkívánták. :) Nekem összességében nagyon tetszett, viszont lenne néhány aprócska észrevételem:
    - A drogokról: Ugyan az LSD-ben én sem vagyok igazán otthon, de abban biztos vagyok, hogy az az adag, ami "még egy elefántot is kiütött volna" egy olyan kicsi lányra nézve mint Celest...nos, első alkalomra egyértelmű halál. Gyógyszer-túladagolás. Vagy HA valami csoda folytán nem is hal meg, akkor is a veséje/mája valamije tuti biztos leáll. minimum egy hónap kórház, Bent pedig minimum kivizsgálják mielőtt visszaadják neki a kislányt.
    Elnézést, tudom szőrszálhasogatás de nekem ez valahogy nagyon szemet szúrt. Egyébként jó lett, szokás szerint :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen... Rossz szokásom olyan dolgokról írni, amiről totál fogalmam sincs. Az a baj, hogyha csak olyasmiről írnék, amiben van tapasztalatom, akkor kb. a Szent Johanna Gimi szintjére süllyednék le. :(
      Ugyan ezt a hiba a másik történetemnél is - lévén, hogy még életemben nem hallgattak ki rendőrségen - márpedig erre épül az egész.
      Szóval próbálkozom, de sajnos nálam meg kell szokni, hogy néha írok ,,irreális dolgokat" ahol irrealitás=totális baromság.
      Igazándiból szerintem ezzel csak az a baj, hogy nem alternatív valóságban írok, hanem abban, amiben élünk, és mégis eltérek tőle. De azon, hogy hogy él a fejemben a történet, azon nem tudok változtatni - azt hiszem, ezt egy írónak nem kell magyarázni. Valószínűleg egész hátralévő karrierem során - már ha lesz olyan - ezzel fogok küzdeni.
      Hú, most nem akartam így kifakadni, csak tudtam, hogy ebben a történetben is eljön majd ez a pont, amikor valaki felkiált hogy ,,Hé, ez meg így mi?" és hát baromira nem vártam a pillanatot, mikor rájövök h megint elb*tam valamit.
      Annak viszont örülök, hogy ettől eltekintve tetszik. Ben kivizsgálásáról meg annyit, hogy lesz még ennek az ügynek folytatása...

      Törlés
    2. Semmi gáz, olvass egy kicsit utána a neten végezz kutató munkát ennyi az egész, és nem is kell feltétlenül ragaszkodni a valósághoz. :D Szóval ja..kutató munka, azt hiszem. Neee mert akkor még a végén az én sorsomra jutsz és a kutató munka fogja kitenni az írás 70%-át. xD

      Törlés