2013. június 4., kedd

3...2...1... Design!

Sziasztok!




Nagy-renoválást végeztem a blogon. Alább pontokba szedtem nektek mindazt, amit magatoktól is észrevesztek, de azért leírtam, mert jólesett. :D

1. Mint láthatjátok, elkészült a csodás fejlécem, ezer hála és köszönet érte Miss Babe-nek. Ráadásul nem sajnálja az időt, és lecseréli majd nekem a kislány képét Celeste-re, de nem bírtam ki, hogy addig is ki ne rakjam. ^^

2. Ezen kívül, mint láthatjátok, mostantól kezdve él a chat a blogon, oda is írhattok hideg-meleg kritikát, vagy bármi mást, igyekszem mindenre válaszolni. Káromkodni lehet, ha nem engem szidtok vele (de akkor meg miért tennétek? :D ).

3. Létrehoztam a fejezetek modult a könnyebb tájékozódás érdekében. (Mivel a kritikáknak nem lesz külön oldal. )

4.Visszamenőleg minden fejezet elejét illusztráltam egy képpel, illetve a számozás mellett címet is kaptak, méghozzá egy-egy Billy Talent dalszöveg részletéből. (Ezután így akarom csinálni, és azt akartam, hogy egységes legyen). Lessétek meg, szívesen veszek utólagos véleményeket is. :)

+ 1: A héten felkerül a hatodik fejezet, amiről elöljáróban annyit mondanék, hogy két zsepit bőgtem tele, miközben írtam, melyhez hasonló jókat kívánok előre is...

Puszik,

D.L.L.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése