2013. június 20., csütörtök

4. és 5. ritika

Sziasztok!


Nem, ez még mindig nem az új rész... Sajnálom. :( 
Deeee... Az egyik kritika olyan, hogy miután elolvastam, legszívesebben cigánykereket hánytam volna - kár, hogy nem tudok. -.-
És a másik is összességében pozitív..





4.:
A kritika írója: Blondie Queen

[Kinézet]
A fejléc szép, bár a kislány képét én egy kicsit beleolvasztanám a képbe, de ahogy akarod :) A háttered az egy alapháttér, így én a helyedben keresnék valami egyedibbet. A chat színeit változtasd fekete-fehérre, hiszen így nem igazán harmonizál a többi dologgal a blogon. Kéne a rendszeres feliratkozók modul is, mert szeretném rendszeresen olvasni a blogod. A lapok szövegét állítsd át egy ő, ű befogadó képes típusra. Egyébként nagyon harmonikus, olyan szépen komponálnak a színek, hogy az már több, mint fantasztikus :) {Pontok: 47/50, a chat 2 pontot levont és a lapok betűtípusa meg még 1-et, ezeken javíts, ok?}
[Történet]
Imádom, ahogyan írsz *-* A történet egyedi, a karakterek remekül ki vannak találva, az egész fenomenális! A helyesírásod kivételes, a részek megfelelő hosszúságúak, nem tudom még többször mondani, hogy i love it :$ {Pontok: 55/50, eszméletlenül jó *---*}

5.:
A kritika írói Fannii és Jennii
Jennii.:
Kinézet.:
Én más sablont választanék mert nekem ez így túl fehér és túl üres.
A fejléc nagyon furcsa hiszen egy rockosabb stílust képvisel aztán meg ott van a tündérarcú baba. Valahogy nekem jön össze a kép.
A moduloknál a betűk méretét növelném, mert alig lehet elolvasni.
Felesleges kirakni az archívumot, ha csináltál külön lapot a fejezeteknek és ez érvényes ugyanúgy visszafelé is. Vagy az egyiket vagy a másikat tartsd meg!
A lapok címét és a fejezetek címét én átállítanám más betűtípusra - mert oké tükrözi a hangulatot - de alig lehet elolvasni. Illetve a bejegyzések betűméretét is növelném.
Pontozás: 5/3.5

Sztori.:
Végre nem egy 1D fanfic és nem egy olyan történet, ami tinikkel van tele.
Hiányolom a prológust. Bár ahogy elolvastam az első fejezetet és elgondolkoztam, fogalmam nem volt róla, hogy prológusba mit lehetett volna írni. Aztán lassan rájöttem, hogy nekem az első fejezet beillik prológusnak.
Maga a sztori aranyos és abból a szempontból nagyon jó olvasni, hogy egy érettebb gondolkodást vezetsz le. Az meg külön tetszik, hogy "narrátor" szerepben mutatod be a sztorit.
Maga az írásod az jó. Szépen írsz.
Pontozás.: 5/4.5

Fanniii.:
Kinézet.:
Nekem a fejléc nem igazán jön be. Ott van egy rock banda, meg egy kisbaba? Nekem nem igazán egyezhetőek össze. Hiányolom a lélekszámlálót. A blogarchívumot és a rendszeres olvasók modult pedig feljebb helyezném el. Az oldalak betűtípusát azonnal cseréld le, oké, hogy az ember kilogikázza, de nem ezért tértnek be. Csinálnék egy Kritika modult, már ha az archívumnak is csinálunk egyet - ami szerintem fölösleges, de nem én vezetem ezt a blogot -  akkor készíts egyet a kritikásnak is, hogy ne a fejezetek közé tuszkold be a kritikákat. A bejegyzéseket pedig írd nagyobb betűmérettel.
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Nekem tetszett. Nem hallgatok Billy Talent-et, de ettől függetlenül még el tudtam képzelni, mi hogyan zajlik. Jók a párbeszédek és az, hogy te vagy a "narrátor"..Szerintem ez kétirányú. Vagy jó vagy nem.
Itt is-is.
Szerintem, ha Te vagy a narrátor, akkor nem tudsz annyi érzelmet, gondolatot átadni. Számomra túl "külsőségesnek" hat a blog azáltal, hogy úgymond nem éld bele magad teljesen.
Viszont azért jó, mert egy sokkal komolyabbnak, nagyobb lélegzetvételűnek mutatja be a blogot. És valljuk be, találni egy gyereket az utcán, majd magunkkal vinni egy világ körüli turnéra..
Na az komoly.
Az ici-pici gondom annyi, hogy nekem a kis csaj már túl érett. Okés, hogy koravén, de megőriztem volna a jelleméből több gyermeki ártatlanságot.
Pontozás.:5/4

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 3,5
Sztori.: 4,25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése