2013. május 21., kedd

3. kritika

Sziasztok!

Lehet, hogy kicsit túl sokat hangoztatom, de egészen más lett ez a blog, mint vártam. Igazándiból nem is akartam annyira komolyan venni, de az eső fejezet megírása után kapásból átvette az uralmat az életem fölött. :D Ráadásul több pozitív kritikát és kedves hozzászólást kaptam, mint a másik blogomra  egy év alatt. Többször is szabályosan meghatódtam. Fantasztikus ez a blogger közösség, én mondom nektek! Szóval köszönöm mindenkinek, aki eddig itt járt, és biztatott engem. 
 


Most pedig következzen egy újabb kritika, ami szintén nem lóg ki a sorból:
Szilvi - *Dream world*

Történet: Engem már az első sorok olvasásánál megfogott. De amint olvastam tovább és jöttek felszínre a dolgok még jobban tetszett. Szegény kislány biztos nehéz sora lehetett eddig, kíváncsi vagyok mi történhetett vele. Az hogy Ben befogadta az nagyon kedves volt tőle. És ahogy bánik vele, nagyon aranyos. Remélem nem kell majd elválniuk egymástól. Egy szó mint száz, nagyon remek ez a történet csak ajánlani tudom. Szépen fogalmazol, helyesírási hibák nélkül.
Kinézet: Egy fejléc nem ártana, de engem igazából nem zavar ha egy blognak nincs fejléce, néha még jobb is. Egy chatet mindenképpen rakj be az oldalsávba, az mindig jól jön. Én a kislányról is szívesen látnék egy képet, ahogy te elképzeled Őt.
Karakterek: Nagyon jól kitaláltad a kislány személyiségét és a bandáét is.
Összesen: 10/10

U.i.: Két kérdés:
 1.) Tegyek ajánlott zenét a fejezetek elejére?
2.) Legyen kép a szereplőkről az ismertetőben lévőkön kívül is?

D.L.L.

3 megjegyzés:

  1. A zene szerintem nem szükséges, engem kifejezetten idegesít, ha rákattintok egy oldalra és megszólal valami...csak úgy! Szóval szerintem inkább rakj ki oldalra egy videot, amit mindenki kedvére beindíthat, ha szeretne :3

    A második pedig egyértelmű igen. Én szívesen látnék még egy kis leírást is a szereplőkről *-*
    Várom a negyedik fejezetet :*
    Ölel: Emma xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mint első rendszeres olvasó, a Te véleményed mérvadó, így már el is készült a szereplőket bemutató oldal. A 4. fejezeten pedig már dolgozom (remélem Te is a magadén ;) ).

      Puszi,

      D.L.L.

      u.i.: A zene ajánlást úgy gondoltam, ahogy Te is csinálod, de az meg koppintás, úgyhogy a lényegen nem változtat - elvetettem az ötletet. :)

      Törlés
    2. Használd egészséggel xD

      Törlés